Hidden Talent

Hej hej ! Just nu sitter jag och fixar och trixar ihop en födelsedagspresent till min mamma. Jag ska ge henne 2 skivor, en som hon har önskat sig och en som jag tror hon skulle gilla :). Sen, om jag har tid.. så ska jag rita en "teckning" till henne också! :) Haha jag vet det där lät som att jag är typ 4 år, men det är inte som att jag kmr rita nått litet och sen skriva med stora bokstäver " GRATIS MAMA " (som en 4åring kanske skulle göra). Utan jag tänkte rita ngt fint.. Det är en liten "hidden talent" of mine... :P haha okej skitsamma.. det låter bara fel... jag fick iaf MVG i bild. I slutet av 9an så skulle vi göra en uppgift om man ville försöka höja sitt betyg.. och det gjorde jag ..
Här är den  ( btw så tycker jag det här är lite pinsamt.. typ ingen vet det här om mig ):


Den är rätt stor... gjord på ett A3 papper tror jag det är.. eller A2..äh jag har ingen koll.. (om man viker det på mitten så blir det lika stort som ett A4 iaf)

he he.. * pinsamt...

Där fick ni veta en liten hemlighet om mig :)

Nu måste jag fixa & trixa vidare...
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha, du är så cp som jag. varför är det pinsamt att rita och hålla på? jag tycker också det är pinsamt, men jag gör det med?

2008-05-21 @ 23:19:28
Postat av: paula

i know.. jag tycker också det är lite konstigt att jag tycker det är pinsamt.. men jag tycker det ändå .. hahah cp

2008-05-22 @ 14:45:18
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0