Hurtiga Paula

Idag så hann jag inte äta i skolan, för att jag satt och skrev ett arbete i biblioteket med min dator (och satt och drömde om topshop-kläder) .. Så när skoldagen var slut så hade jag bara ätit ett äpple på hela dagen: Jag var med andra ord as-hungrig!! Så när jag kom hem så smällde jag i mig massa spaghetti och köttfärsås (och då menar jag verkligen massa).. Jag fick som vanligt dåligt samvete för att jag åt så mycket. Så istället för att vara hemma och titta på TV eller sitta vid datorn eller plugga (som vanliga paula hade gjort), så följde jag med mamma ut och sprang !! :) Så nu har jag sprungit och stretchat och allt = Jag är supernöjd! Plus att min kondition verkligen har förbättrats ! Och det är ju alltid roligt! Snart (när det blir varmare igen, kanske imorrn) så ska jag börja cykla till skolan igen !  Yaay, jag ska bli smaal ;P

Jaja.. det har inte blivit något spanska pluggande för mig idag.. dåligt. Men det är ju helt enkelt för att jag har fixat med min mammas present, och för att jag har varit ute och sprungit. Och för det finns så mycket annat att göra som är roligare ! ;D

Men jag ska försöka komma i säng tidigt idag för jag ska upp tidigt imorrn och gratta mami min :)

Pusshej !

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!

Hoppas du får en bra dag :)



Kram Jessica

(www.jessi.se/webshop)

2008-05-22 @ 12:00:37
URL: http://www.jessi.se
Postat av: paula

Tack desamma ! :)

2008-05-22 @ 14:44:26
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0