Mamis B-day

Hej hej ! Idag är det då min mammas födelsedag så nu ska jag hem och baka tårta ! :) Eftersom jag är en sån snäll dotter ;D. Jag har precis slutar, och nu sitter jag i skolan och väntar på min buss.



Vi hade nyss engelska och vi fick veta våra betyg. Jag fick MVG :) Och det är jag såklart glad över.
Idag är det rätt så fint väder så jag ångrar att jag inte cyklade till skolan imorse.. Men det är bara för att mina hörlurar är sönder och jag får jätte ont i öronen när jag cyklar om jag inte har hörlurar i öronen..

Imorrn, som ni redan vet, så ska jag på kryssning! Och innan så ska jag på stan med syster min och kanske köpa ett par skor..och en morsdags present till min mamma :) Gud vad min mamma har det bra den här veckan! Födelsedag och Morsdag!
Nej nu ska jag gå och lämna min dator och gå till bussen !

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh jag vill också vara med och baka tårta! :/

2008-05-22 @ 14:59:21
Postat av: paula

Yup :( synd att du måste jobba då !

2008-05-22 @ 17:12:01
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0