Min Jobbiga Onsdag

Ush , kan det bli värre?.. Jag har haft en väldigt dålig dag idag, och jag fattar att ni inte orkar läsa mitt gnällade men skit i att läsa det här inlägget isåfäll.. För här kommer en massa gnäll!
Först och främst så är det dåligt väder idag, which kind of pisses me off! Det regnade till och med när jag cyklade hem från skolan! Inge kul. Det var medvind iaf, som tur va!
Idag så hade vi Matte Nationella Del 1. Och jag tänker inte gå in på detaljer men en sak är iaf säker: Jag kommer att få IG ! Det gick SKIT dåligt! So that kind of ruined my day !!  Sen så hade vi Samhällskunskap och vi gick igenom saker som kommer att komma på provet på fredag och jag fattar verkligen INGENTING! Seriously, den här dagen har jag vart nära att typ break down and cry flera gånger ! Jag blir så arg ! För jag försöker att engagera mig och fokusera på skolan men ändå så går det skit dåligt! så som ni nog har förstått.. I feel like SHIT today  (Ursäkta svengelskan, men det blir så när jag är arg...) så jag orkar inte riktigt skriva något roligt för att underhålla er... Kanske senare.. om ni har tur!
Om jag blir på bättre humör.....

Jag tror att jag ska försöka komma ut och springa lite idag to get my mind of things...
Men egentligen så vill jag bara gå och lägga mig så den här dagen är över snart!

BLÄÄÄÄÄÄÄ

hej då!

Asså snacka om otursdag!! Jag var ute och sprang nyss, och först fick jag världens håll så att jag inte kunde springa, så då tog jag det lungt ett tag. Sen efter när jag hade börjat springa igen så kommer det en jävla hund och springer efter och biter min hund!! Jävla cp person som inte har sin hund i koppel! , speciellt när det var en sån hund som obviously inte lyssnade... för hon sprang efter den och ba "nej , nej " .. Så min hund blev jätte rädd och ville hem, så den typ drog hem mig så då kunde jag ju inte fortsätta springa heller.

ush !

Och nu måste jag PLUGGA också!
Men först ska jag gå till konsum och köpa lite choklad så att jag blir gladare .
haha bravo , först är jag ute och springer och är nyttig sen så köper jag choklad och förstör allting. Men jag behöver det idag ! För jag är arg, och ledsen, och trött på allt !

Please brighten up my day!

<3


Hejdå !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Man får när det är en skitdag. Jag är hostig och ont i huvet och också på sämst humör= chokladglass!

2008-05-07 @ 19:55:28
Postat av: Madeleine

Jag vill med ha choklad för uppmuntring. Vafan, vi bojkottar skolan!

2008-05-07 @ 22:08:17
URL: http://www.mariaingridmadeleine.blogg.se
Postat av: paula

Japp choklad är bäst helt enkelt. Och madde : I could't agree more. Jag är väldigt anti-skolan just nu!

2008-05-10 @ 17:30:52
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0