Mors dag!

Hey people! Nu är jag tillbaka från kryssningen! Det har varit väldigt mysigt att spendera 3 dagar med familj, kusiner osv. ! Bilder m.m. kommer senare under dagen.

Det är Mors-dag idag. Det har ni inte glömt va!? Om ni har det, gå och gör nått speciellt till eran stackars mamma nu :) Eller så kan ni ju bara vara extra snälla/hjälpsamma! (FAN jag spillde ut mitt té över hela mitt skrivbord, jag är så jävla klantig!! .....  Anledningen till att jag sitter...satt och drack té en sån varm dag som denna är för att jag har lyckats bli lite förkyld.. Inge kul alls :( Jag är alltid förkyld känns det som) Iaf.. tillbaka till mors-dag grejen.. Min mamma fick ett rosa-blommigt linne av mig och min syster.. vi tyckte det passade henne och hon blev väldigt glad! :) Om ni är lite glömska (som jag oftast brukar vara) så kan ni ju bara cykla till närmaste affär och köpa en liten blombukett till eran mamma, eller varför inte försöka hitta lite blommor ute i naturen så kan ni plocka ihop en? Det är after all tanken som räknas. :)



Blommor uppskattas alltid !

Nu ska jag gå coh ta något och äta.. Även fast jag borde plugga så blir det nog chill-dag för mig idag !
Puss !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0