Nostalgi är roligare är NK-plugg

Hej! Det är tisdag och idag hade jag Matte nationella del 2. Orkar inte skriva nått om det förutom att det gick FUCKING DÅLIGT! Anyways....
Har inte gjort mycket roligt idag.. Ätit en jävla massa godis och förutom att kolla på DH så va nog det roligaste jag gjort idag att måla naglarna. WOHO . Altså = Jag har haft väldigt tråkigt. Jag har Naturkunskapsprov imorgon som kmr gå åt helvete om jag inte pluggar hela natten ...
Men det är tråkigt att plugga!! Det är mycket roligare att lyssna på nostalgiska låtar och titta på bilder som väcker minnen! Så jag tänkte bjuda på några eftersom att jag är så snäll :) Vissa är jättegamla och vissa är från i somras! (Den med bergen är från i påskas) :



haha det får räcka :) Men enjoy!

tilbaka till min naturkunskapspluggande....
puss på er. Hoppas ni kommer få sova bättre än vad jag kommer inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0