Skola och födelsedagar.

Hello ! Just nu har jag Naturkunskap. Skönt, jag slapp göra provet idag, jag fick göra det på omprovsdagen istället! (Ush jag hatar naturkunskap.. så jävla tråkigt!!) Men jag är ändå glad för jag fick tillbaka ett samhällskunskapsprov nyss och jag fick 3 poäng från MVG bara !! Kul kul!  Men men, enough about that...

Eftersom Johanna fyller år idag så ska vi nog gå och fika och fira henne lite efter skolan! Sen blir det hem och plugga Geografi! ...
Inga mer planer för idag.. Förutom Desperate Housewives ;)

I helgen ska jag på kryssning till Finland, för min Mamma och min moster fyller år i övermorgon. (Dom är tvillingar) Så jag och familj+släkt ska ut och åka båt för att fira dom :) Det ska blir kul!!



Nu måste jag nog lyssna lite på vad min Naturkunskapslärare pratar om, men vi hörs sen ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja det ska det! Har du köpt ngt till dem än?

2008-05-20 @ 12:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0