SNART DANSUPPVISNING!

Hejsvejs! Sorry for the lack of updates med de senaste dagarna har dansen vart i fokus. Det känns som att jag har dansat konstant sen i torsdags. Jag har ont överallt i hela kroppen, jag har sträckt min nacke, min rumpa dör av träningsverk men det stoppar mig inte ! För ikväll gäller det : Dansuppvisning!
Vi hade genrep igår och det gick skit bra! Verkligen ! Så eftersom det gick så bra så känner jag mig lugn inför idag!
Och det ska bli HUR KUL SOM HELST !

Dans i torsdags i spegelsalen i min skola.

 Jag och Camille tränar hemma hos johanna (hon hade födelsedagslunch innan genrepet !)

 Sista genomgång på Uppsala DC, 2 timmar innan genrepet.

 Sebbe,Camille, Peggy och Madde utanför DC

 Och Tillslut : Genrepet. (Johanna och Maddes Disco dans på bilden)

Vi filmade typ alla danser igår med min kamera, så så fort jag har tid, och så fort jag fattar hur man gör så tänkte jag ladda upp nån video på mig när jag dansar. Så ni äntligen får se det, för jag tjatar ju om min dans som jag älskar så mycket hela tiden!!

Idag konfirmerade min brorsha sig så vi har ätit massa god mat och så har massa släkt varit här ! Rikitgt mysigt!
 Sen var min syrra kvar efter alla hade åkt och vi fotade lite och planerade mitt nya bloggutseende. De ni ;) Vi får se hur det blir men om det blir som jag har tänkt mig så kmr det bli skitsnyggt ;D .

Nu blev kl. 16.00 och jag måste börja förbereda mig till dansen (packa ihop grejer, fixa håret, bas-smink m.m.(resten fixar jag där) Jag lovar att bjuda på en massa härliga dansbilder imorgon!! :) Och om jag förstår mig på Youtube så blir det som sagt en film också! Då kan ni (ni som inte ska komma) också se fram emot min Dansuppvisning... eller nått ;D

Bye ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0