Sneak Peak Backstage och även Dansbilder!!

Här kommer bilder från Dansföreställningen DC the Movie som var på Uppsala Konsert och Kongress.

Backstage:



1.Jag och madde (jag med mina gangsta/you got served kläder) , 2.Camille och Madde , 3. Jag och Madeleno:) , 4. Sebbe och Dancehall tjejerna, 5. Camille går in lite för mycket i rollen som Samara (dom hade the ring tema på hennes modern tror jag det va) 6. Otto flummar sig på golvet..Madde kollar..Camille Posar. 7. De flesta i Ottos N2 & N3 grupp.

Bilder från föreställningen:

(På de första 2  bilderna (You got served dansen) har jag mitt Love is my religion linne, "gangsta" keps och gråa mjukisbyxor.
På resten av bilderna (Singing in the rain dansen) så har jag på mig ett oranget linne, vit halsduk och shorts och leggings.



Nu måste jag fixa lite saker, innan jag går och lägger mig!

Love
/Paula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0