Sommarbilder!

Jag vill resa i sommar! Spanien, Frankrike, Grekland, det spelar egentligen ingen roll jag vill bara till ett varmt exotiskt ställe! Men det blir inget resande för mig i sommar... Förutom en 10dagars båtresa i stockholms skärgård med familjen. Men det tycker jag inte riktigt att det räknas som en "resa". Jag vill ju resa utomlands! Och jag kan inte göra det själv med kompisar heller eftersom jag inte har några pengar, och inget sommarjobb :( . Sucks!
Här kommer lite bilder från förra sommaren när jag och familjen bilade till Nerja, som ligger längst ner i spanien! Underbart ställe det där! (Även bilder från frankrike, på vägen till spanien. De första 5 är fr. spanien och de 3 sista är från frankrike )

Spanien -07
image230




(Alla bilder är såklart tagna av moi!)

Nu ska jag plugga ! :) See ya!

Kommentarer
Postat av: Andrea

http://www.max.se/jobs.aspx?id=1590 - sök det nu för fan.

2008-05-14 @ 13:47:41
Postat av: Johnny

Vill du ha job på provoice?de e som aros fast du bestämmer egna tider o tjänar typ 3 gånger så mycket.
ring 018-4803500 sen be om en intervju, du msåte vara 17 för att jobba föresten.

2008-05-14 @ 15:09:35
Postat av: paula

nej tack. inte telefonförsäljning.

2008-05-14 @ 19:20:08
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0