Tårta!

Juste ! Tårtbilden också! Man måste hålla vad man lovar!



Gjord av mig!!

Tårtan innehåller Jordgubbar, Jordgubbs sylt och grädde! Hur enkelt som helst och den var verkligen asgod också!!
Tårtbotten: Ungefär som vanlig sockerkaka. Recept på "Sockerkaka till tårtbotten" brukar finnas i de flesta kokböcker!!
Botten lagret: Grädde och Smått skurna jordgubbar (mycket jordgubbar!!)
Andra Lagret: Hemgjord Jordgubbsylt ( Funkar lika bra med köpt! ) och lite skurna jordgubbar som blev över.
Garnering: Som ni ser, grädde och jordgubbar !!

Enkelt , visst !?

Nu måste jag verkligen packa !

Puss hej !
(Om jag inte bloggar i skolan imorgon så kommer jag nog inte blogga föränn på söndag , eftersom jag ska på kryssning. Men sen är jag tillbaka igen som vanligt!) Don't miss me too much ;) 

♥ 

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack så mkt :) fin tårta :D

blir lagom sugen ;P

2008-05-22 @ 22:12:53
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: Andrea

Snygg tårta! Den ser god ut också! Jag vill ha!

2008-05-22 @ 23:01:57
Postat av: Madeleine

Ååh, jag vill också ha dendära jordgubbstårtan!! Du får göra en sådan till skolaavslutningen så kan vi mysaäta och fira :D (haha, galet sugen)

2008-05-23 @ 10:18:20
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: paula

Haha tro mig, den var lika god som den ser ut !!

2008-05-23 @ 11:48:32
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0