Atlantis Opening Party på the Palm i Dubai

Det var ett mega party på The Palm i Dubai i torsdags på invigningen av Atlantis hotellet. Det var en fyrverkeri show som var så stor att den sägs ha kunnat setts från rymden. Massa kändisar var där och det var uppträdanden och ljusshower.


Ljusshow under invigningen.

Palm Jumeirah & Atlantic Hotel Construction, Haider Yousuf
Bild på The Palm upifrån. (På bilder var Atlantis ej klart dock)

Atlantis The Palm, Atlantis The Palm
Ett färdigt Atlantis.


Min egna tagna bild av Atlantis! :)


Jag vid pappas pool, och om ni tittar noga så ser ni Atlantis där ute på The Palm (huset närmast mitt huvud)
Snacka om att pappa fick en fin utsikt i torsdags på fyrverkerierna (Då det är lika bra utsikt från hans vardagsrumsfönster)

Celebs som var där:



Mischa Barton, Mary-Kate Olsen, Lindsay Lohan, Agyness Deyn & Albert Hammond Jr, Lily Allen, Charlize Theron, Kylie Minouge och designern Matthew Williamson


Och sist men inte minst tänkte jag lägga in en video av Fyrverkerierna. They were AMAZING! I wish i could have been there! Min brosha, som praoar i 2 veckor är där ! Lyxigt för han..!
Here it is:
AMAZING!


Nu ska jag gå och lägga mig. Det har varit en lugn fredag! Skönt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygga bilder. Och fan vad snygg lindsay lohan var, hon brukar alltid se ut som ett skabb nuförtiden.

2008-11-22 @ 10:08:44
Postat av: Paula

i know !! :)

2008-11-22 @ 16:32:01
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0