Hemma...

Hej . Jag skrev inte de sista dagarna för att jag inte orkade, och jag hade massa annat att hinna med obviously. Tex att bli brun. Som jag faktiskt lyckades med lite :D .. men inte lika mkt som jag ville.. men men ..
Flygresan gick bra, förutom att vi fick ett cp plan från Dubai till Turkiet (där vi mellanlandade.. det typ skakade och gav ifrån sig läskiga skumma ljud hela tiden.. men jag lyckades somna och sov ganska mkt på första flyget. Jag hatar att flyga natt, för man typ halvsover 5 minuter hit, 5 minuter dit genom hela natten och så är man heelt seg dagen efter!

Nu är jag iaf hemma. Jag sitter i mitt rum med tända ljus och elementet på högsta och dricker en varm latte men jag fryser som fan ändå .. Jag brände typ sönder min hals nyss för att jag råkade ta en väldigt stor klunk av det kokheta kaffet .. men det gjorde mig lite varmare iaf! Jag hatar att komma hem från Dubai! För jag blir så deppig. Jävla skit väder, jävla skit kyla, jävla skit skola, jävla skit allt!! Screw this nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på film!! Jag vill se the Holiday, den är så mysig! Vi får se..

Jag kmr lägga in bilder och sånt senare, möjligtvis imorrn.. Men inte så många på mig cause i look lika a fat cow right now , men bilder lovar jag er iaf! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0