Obsession



Okej efter det här så ska jag försööka hitta på något annat att skriva om än skor (I ain't promisin' anything!) Men kooollllaa på doom !! Dom är uunderbaaaraaa !! FAN JÄVLA SKIT att Sverige ska vara ett sånt satans kallt land!! Annars skulle jag kunna köpt de här skorna också och ha high heels everyday och vara glad och fin! I waant theeem ! Hade jag pengar just nu så skulle jag ha skitit i att det var kallt och köpt dom ändå.. men det har jag då inte...
Fan ..

Men vi kan ju alltid njuta av bilden och drömma oss bort ;P

Puss !

Kommentarer
Postat av: Michelle

Dom är sååååå jävla snygga!! <3

2008-11-05 @ 23:18:37
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0