Party with the girls


Partyoutfit igår.
(Bilden är dock tagen idag så jag är mycket mer ofräsh på bilden än vad jag var igår)

Frans top - F21
Boots - Nilson
Leggings - Gina Tricot

Sen hade jag lite smycken och sånt men dom orkade jag inte sätta på mig igen :P

Där ser ni mitt nya hår också.. I don't like it.. yet.. Men jag vänjer mig antar jag.. Det slitna "luddet" som med andra ord kallas topparna fick åka av iaf för att det var så sjukt slitet. Hade jag inte klippt av det så hade det typ ramlat av.

Men nu när jag ändå har klippt det så är jag nästan lite sugen på att klippa ännu mer..

Typ Cameron Diaz kort.


Fast fortfarande blondt såklart..

What d'you think?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johnny

Ja tror du passar bättre i långt hår :)

2008-11-23 @ 15:51:17
Postat av: Paula

haha ja , men så tycker ju alla killar .. typ "tjejer ska ha långt hår" :P

2008-11-23 @ 16:49:22
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Johnny

jaha, ingen diskriminering där alls :P Du skulle säkert passa skitbra i kort hår men ja håller fast vid att du passar bättre med långt hår o det har inget att göra med att ja e kille :D

2008-11-23 @ 16:55:39
Postat av: Paula

haha nej men det är så , alla killar man frågar säger så! jag lovar ! :P

2008-11-23 @ 17:30:43
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Andrea

I like the hair, ser mycket fräschare ut!

And i agree. alla killar säger så :P

Tror du passar bra i båda. Jag tycker att du borde prova typ rihanna hår. det är jag ganska sugen på. :P



2008-11-23 @ 19:55:06
Postat av: Wafa

Paula du är så jävla snygg! btw jag älskar din blogg haha

2008-11-30 @ 02:13:22
Postat av: Paula

haha tack wafi, du är typ miljarder gånger snyggare så.. :P haha varför .. det känns som den e typ världens tråkigaste! :P

2008-12-01 @ 19:11:37
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0