Winter

Tänkte beträtta lite om min morgon för er. Jag vaknar kl 10.. Somnar om och vaknar några minuter senare..tror jag iaf. Kollar på klockan: 10.48 .. Jahapp.. drar upp persiennerna. SNÖ!? :O Men den lägger sig inte på marken. Jävla SKIT VÄDER ! Ska det snöa så kan det iaf vara minusgrader så att det lägger sig på marken och inte är så jävla blött och slaskigt! JAG HATAR de här jävla blöta månaderna när det snöar, smälter bort, snöar, smälter bort och så är det bara en jävla massa äckelslask på gatorna hela tiden! BLÄÄÄÄ! 

Ska det komma någon snö så kan det iaf stanna ett litet tag istället för att förvandlas till äckelslask! Annars kan det hellre regna! 
Ska det vara vinter så ska det vara riktig vinter! Like this..

 

 © Paula Simons
Bilder från en sportlovssemester för några år sen :)

Puss !

det blev nått konstigt med bilderna, dom vill inte vara bredvid varandra.. men men enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0