Day 3

Hellloo :)
Idag har vi mest hängt vi poolen - again ;P. Men jag försöker ju bli lite brun.. som jag inte riktigt är än.. men ï'm working on it! Ska vakna tidigt imorgon och gå ner till poolen eller stranden och sola! Men det är så jäävla varmt bara ! Jag låg i 5 minuter idag, sen var jag typ genomblöt av svet, .. i know, mysigt va ? Så det blev dopp i poolen ganska ofta !

Nu på kvällen skulle vi till Karama (lite utanför centrala Dubai där det ligger en massa småaffärer med lite kopior av olka slag; väskor, jeans m.m!) men det var så mycket trafik eftersom vi åkte ut när det var rush hour (när alla åker hem från jobbet typ, sjuukt mycket bilar, motorvägen blir helt proppad och man kommer ingen vart typ), så då åkte vi till Mercato istället, som är ett lite mindre mall. Men dom har ändå några bra affärer som tex. Aldo, Topshop, Bershka, Mango och Pull and Bear som jag och Andrea upptäckte idag att dom hade ascoola t-shirtar (på killavdelningen då..) :)
Todays Shopping:
2
  as snygg toppar från bershka, båda två med cool ryggurrigning eller vad man ska säga, "ryggdetaljer" och en klänning, som jag faktiskt hade tänkt ha på nyår (ja jag är ute i tid :P haha men jag hittar aldrig några snygga klänningar i sverige, plus att det är ju mindre chans att någon har en likadan this way ;) vilket är kul)
Ni får se allt sen! Men klänningen visar jag nog inte än ;)
Nu står skor högst upp på min lista. Jag ska nog köpa ett par svarta superhöga från Aldo! Vi får se :)

Nu ska jag gå och kolla på film tror jag ! :D
Puss !! Hoppas att ni har ett trevligt lov därhemma!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag vill också shoppa massa roliga saker och jag vill med sola & bli brun :(

Usch och fy, jag är inte avis...

Inger har planer på att slå dig nästan...

2008-10-26 @ 21:36:19
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Paula

I know , haha it rocks! Nej inger skulle aldrig slå mig, jag är för cool för det xD haha honey, jag kommer hem snaart då kan jag dela med mig av mitt bruna om du vill ;D

2008-10-27 @ 11:25:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0