Ny Christina Aguilera video !!

Christinas nya Video har kommit uut :D:D Check it oout!



Jag tycker att den var really cool :). Grym till och med !! She's so pretty! Och soklart forst och framst: TALENTED!! 

Idag har jag solat och badat i typ 2 timmar, sen okte vi till city centre ! Another shopping mall. Fast detta shopping mall fanns till och med po den tiden jag bodde har ! Det var typ det enda!, och Oasis centre da, som brann upp for nott or sen.. Men det haller dom btw po att bygga upp igen !! :) Hur som helst so var vi po CC ratt lange och jag kopte lite grejer! 
Todays Shopping: 
ASgrymma (och aas hoga) oxfords fron Neu Look (jag lovar att visa dom sen!)
Lite underklader och sont, ocksa fron neu look, och f21 fast deras typ sko och accessories butik.
1 skit cool t-shirt fron pull and bear

Men jag ar lite concerned f;r att med mina nya skor s[ kommer jag att bli typ skiiit skiit skiit long!! Jag tyckte mina skor som jag kopte forra gongen jag var har var hoga, dom har ar till och med hogre an dom (!!!)  
Dom alltso-->>Klicka f�r att st�nga bilden(skorna jag k;pte sist jag var har) men men, jag aaaallskaar mina nya skor anyways !!


Nu moste jag go och lagga mig. Jag ska upp tidigt imorrn och oka till atlantis (det dar vattenlandet som jag skrev om for nogra dagar sen) :) Och btw anledningen till att jag skriver konstigt ar for att jag inte vet hur man staller om till svenska po den har datorn..

Puss !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0