Onsdag.

Hejhej! Idag var vi som sagt på Atlantis ! Det var väldigt kul och jag fick en massa sol på mig så hopefully har jag blivit lite brun :D Atlantis är ett hotell på the Palm med en waterpark och massa annat, men vi var bara på waterparken. Atlantis hotellet är en exakt kopia av det kända Atlantis hotellet som ligger på Bahamas (googla,  :P orkar inte skriva om det :) )

När vi kom hem från atlantis så somnade jag typ direkt , för att jag var så trött! Sen har vi bara tagit det lungt idag! Ätit middag hemma och så. Fast jag och Andrea och Rasmus tog en liten promenad på stranden och så. Det var mysigt!! Jag skulle inte banga på att bo här! Asså pappas nya lägenhet rocks !! Det finns pool här, stranden är 1 min bort typ (man ser den från lägenheten, ocean view ;D) det finns en låång promenade som heter "The Walk" med en massa caféer (starbucks ligger skit nära :D) och resturanger och affärer. It's everything you could ever want typ :P hahah !

Aja , sen nu på kvällen har jag kollat på massa gossip girl avsnitt !! :D Och nu ska jag kolla på det sista sen ska jag gå och lägga mig!!

Atlantis Waterpark

Godnatt (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0