Våra skoldagar

HAHAHA jag MÅSTE bara länka till världens roligaste inlägg skrivet av Madde om våra skoldagar här på Fyrisskolan i Sp2c! --> Klicka här!

Vi har väldigt roligt på lektionerna! Det mesta är internt så ni kanske inte tyckte att inlägget var lika roligt men fyfan vad vi skrattar här om dagarna! :D HAHA . Jag Madde och vår nya Mobbade klasskamrat Johanna Banana :P hahah ;P neejdå Johanna we looove you! <3

Men läs inlägget och kolla på bilderna! Haha bäbisbilderna satt vi och skrattade åt hela gårdagens lektion!! Jag lovar jag har magrutor idag bara för att jag skrattade så mycket. Sminket rann och alla tyckte att vi var skitjobbiga, men vi hade KUL ! Det är ju viktigast! ;)

Just nu sitter jag på en Samhällskunskap lektion och nu ska vi få tillbaka våra prov :)

Lateeeer ;)

(IMORRN ÅÅKER JAAG ! Det här är min sista dag i skolan!!)


Update:
By the way så fick jag MVG på provet som vi fick tillbaka! 27 poäng av 28,5 ! :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag håller med! Fy fan vad roliga bilder :P

2008-10-22 @ 15:25:08
Postat av: Paula

Ja visst :P haha jag skrattar fortfarande högt när jag ser dom! xD

2008-10-22 @ 16:24:09
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0