AAARRRRGGGHHH)=("&#)("/)?#(&#"=)&"=)(/¤#)(

Jag tycker att det är så komiskt, att humör och hur man mår och hur man känner, kan skifta så mycket från dag till dag! Igårkväll var allt frid och fröjd. Ikväll så är allt raka motsatsen typ. Jag vet inte vad jag ska gööra!! Jag hatar när folk lägger press på en , speciellt sån här press!! Dom FÖRSTÅR ju inte! Är det inte lite konstigt att alla 17åringar i min omgivning verkar förstå mig och tänka vettigt, men när jag försöker förklara det för en 45 årig kvinna a.k.a min mor, så är det tydligen helt obegripligt!? Wft! Låt mig göra som jag vill göra och inte som du vill att jag ska göra !! Det är mitt liv, och det är jag som väljer hur jag vill leva det!!

Som ni kanske förstår så är jag lite irreterad just nu, och det är nog inte så svårt att lista ut på vem. Jag var bara tvungen att skriva av mig lite. Kanske inte så underhållande att läsa om men jag orkar inte sitta här och skriva ett "Hej hej, jag mår bra bla bla bla" inlägg när jag är irreterad, stressad och arg!

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är man pissed off ska man va det :)

2008-09-04 @ 11:28:33
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: Paula

thats right! ;)

2008-09-04 @ 19:07:59
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0