Har annat att göra...

HEJ ! Sorry för att jag e lite seg på att skriva nuförtiden .. eller rättare sagt typ aldrig skriver.. Men jag har så mycket att göra hela tiden.. så jag glömmer. Jag dansar 5 timmar i veckan nu , och sen har jag ju precis som alla andra en massa plugg, plus att jag måste ju hinna med att träffa mina kompisar med !! Så for now om jag bloggar för sällan så vet ni iaf varför !


men jag kan lägga in lite bilder från senaste tiden :) så ni vet att jag lever iaf ;D


(jag i rosa. Bild 1: När vi uppträdde med SS på Stora Torget på Kulturnatten.. Bild 2: Senare på kvällen när vi uppträdde på Birger Jarl)


1. Jag och några kompisar på en fest för ett tag sen :) (jag vet att jag ser ut som en.. jagvetintevad)
2. Jag och Camille, båda två lite "glada i hatten" ;P haha


Jag och några andra på kräftskiva hos Anna för typ en månad sen!

Nu hinner jag inte mer.. jag ska åka iväg och träffa micha och senare ska vi eventuellt på lite party party!
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0