Mysse-tider

Jag är inte en vintertjej. Jag hatar kylan. Jag hatar slasket. Jag hatar mörkret. Jag hatar de tjocka vinterjackorna. Jag hatar vinterskor, som man ändå alltid fryser i. Det finns altså mycket jag ogillar med vintern!

Men, det finns en sak som får mig att smålängta lite till kylan och vintern lite i smyg. Man kan ha så mysiga mössor på huvudet. Jag älskar att ha mössa på mig, det blir lixom så varmt och skönt om huvudet PLUS att om man har en riktigt bad hairday, på med myssen!! :). Jag har faktiskt börjat smyganvända mina mössor redan.. Inomhus mest! Jag går typ alltid runt med mössa hemma. Mest för att jag har tappat bort alla mina hårspännen och jag behöver någonting som tar bort min highly annoying lugg från ansiktet, men också för att det är skönt!


Yes, you heard me.. jag längtar faktiskt liite till mysiga mysse tider !

Puss !

Kommentarer
Postat av: madde

fin bild!

2008-09-18 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0