Sjukling.. :(

Hej hej! Idag är jag ännu sjukare :( not very nice! Jag har typ legat i sängen hela dagen, och kollat på so you think you can dance.. Och druckit en massa té såklart! Med ingefära i (som min michelle har lärt mig!) <3

Igår kväll gjorde som sagt jag och min familj pizza. Min blev JÄTTE god! Efter pizzabakandet så åkte jag och träffade Nishat och MIchelle hemma hos Nishat. Vi skulle egentligen ha "filmkväll".. Men vi hann aldrig börja kolla på någon av filmerna. Eller jo, vi började kolla på ena, men jag däckade direkt (pga. att jag inte mådde så bra) och det gjorde dom också efter ett tag. Haha.. Vi hade fullt upp med att sitta och prata! Men det var mysigt med lite girls night iaf! :)

Idag ska jag verkligen inte göra något kul.. Mamma har köpt en CHIC tidning åt mig så den tänkte jag krypa ner under täcket med och läsa.. Sen kollar jag kanske på nån film ikväll om jag orkar, fast jag tror att jag ska gå och lägga mig tidigt för att jag MÅSTE bli frisk till imorrn! Då har jag daans ju!

Nu ska jag leta efter ett recept på Chai Latte, som jag blev väldigt sugen på nyss.. Sen får jag se om jag har lite ingredienser så jag kan koka ihop en! :)

http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/13179/img_46e7e628e743e.jpg


Aja.. tråkigt inlägg men jag orkar inte anstränga mig..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0