Tabitha & Napoleon

And they did it again! De flesta av mina favoritdanser från So you think you can dance är koreograferade av Tabitha & Napoleon. Så sjukt talented !! Här är en till av mina favoriter:


(STOPP!! ni som följer so you think you can dance på TV; jag vet inte om dom har visat den här dansen än.. så kolla inte om ni inte vill se den i förväg!.. Jag har aldrig tid att titta på SYTYCD längre så jag kollar på youtube istället ! :D)

Will & Courtney dansar till Like you'll never see me again - Alicia Keys. Choreographed by Tabitha & Napoleon!

Storyn (jag älskar danser med en liten historia!) är att will är typ ett "spöke" och hon typ önskar att hon kunde få turn back time vara med han, eller säga någonting till han en sista gång.




Lyrical Hip Hop, once again.
Men dom är grymma !! Man blir så himla "moved" by it lixom!

Samma med den här. Detta är dock inte Tabitha och Napoleons koreografi, det är Tyce Diorio. Och det är inte hip hop heller, men dom är grymt duktiga!! Dansat av Joshua & Katee.

(IGEN jag vet inte om dom har visat den här dansen än..)


Wow visst!?

Haha nu ska jag sluta tjata om dans och gå och duscha !

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0