Back from the French Alps

Hey guys! Sorry for the bad update, men som ni vet så har jag varit i Frankrike i en vecka och åkt skidor. Val D'isère var awesome, precis som förra gången. Men den här gången åkte vi inte lika intensivt, eftersom vi hade min otroligt jobbiga lillebror med oss som är 7 år och inte riktigt fixar dom svåraste backarna än. Men några blev det :)
Det har varit en jätte mysig vecka iaf! Kul att spend some time med Pappa, vilket inte händer så ofta!!! Det är dock skönt att vara hemma, för att för första gången på en vecka så kan jag vara ensam i ett rum utan att någon av mina 2 bröder är in my face och är jobbiga och dryga. Jag och Rasmus (15) blev gaaalnaaa på Theo (7) efter typ 2 dagar, för att han var så hyper och jobbig hela tiden! Så vi har bråkat lite också :P ..  Eller ja, Theo har varit en jobbig liten skit och sen fått skit för det om man säger så .. :P hahah .
Jag har sån jävla otur ibland!! Jag gjorde illa mitt ben typ första eller andra dagen :/ .. Jag kunde åka skidor på det ändå, även fast det gjorde ont. Det var dock svårare att gå på det. Så jag haltade som fan.. Jag tror jag sträckte nån muskel eller sena eller nått. Sen när det började gå över i det benet, så gjorde jag illa andra benet på exaakt samma sätt !!! Snacka om otursbarn! Så då gick det mycket sämre att åka, eftersom jag hade ont i båda benen, och det gick ännu sämre att gå!! Haha när vi hade suttit och ätit middag , och jag hade suttit stilla med benen böjda ett tag så gick det fan knappt att gå därifrån sen. Jag haltade med båda benen och kände mig som en gammal kärring som borde skaffa rullator. Haha. Och samma när jag skulle gå av planet idag. Men det börjar bli bättre! Får ta det lite lungt bara!

Det är skönt för jag är ledig både imorgon och på måndag! Så jag hinner varva ner lite innan skolan börjar! Jag måste dock skriva min uppsats.. Som jag inte hann klart med innan jag åkte (supriise :P) Men men , det ska jag fixa!

Ikväll ska jag bara ta det lungt som sagt, typ varva ner. Kolla på någon film kanske och lägga mig tidigt! Jag var uppe innan 5 imorse! Jag försökte sova på bussen och på planet men det ledde typ bara till nackspärr! Så jag är gaanska trött och seg med andra ord!


Nu ska jag ladda in bilderna från kameran till datorn.. Och senare kanske jag lägger upp några här! :)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0