Essay shit

Nu har jag suttit och stirrat på mitt Word-Dokument onödigt länge! I've done tons of research, känns som jag kan varenda lilla händelse i Rosa Parks liv by now.. Men ändå kommer jag inte igång med att skriva min utredning. Jag har börjat med den .. Men nu vet jag inte hur jag ska fortsätta.. Kan nån snälla skriva min uppsats åt mig!? Ni får belöning jag lovar!!! Hahah in my dreams !! Nej ush nu klagar jag onödigt mycket igen. Just DO IT ! Det är egentligen inte såå svårt, det är helt enkelt jag som är för lat och inte kan fokusera och sätta igång någon gång!

Ush.. nu ska jag fortsätta...

Kommentarer
Postat av: johnny

Jag gör det ifall jag får pengar! :)



Yes, Imma whore :O

2009-04-14 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0