im going out of my mind



seriöst. jag tror inte att anybody on earth någonsin har varit sämre än mig på att komma igång i tid med skolarbeten! jag skäms fan! Jag har ju börjat. Kanske skrivit en tredjedel av uppsatsen..men längre än så kommer jag fan inte. Och det patetiska är att jag sitter här och skriver om det istället för att sitta och skriva klart den jävla uppsatsen!
Jag är fan skämmig!
FY på mig!

Men den SKA in i tid imorgon! I don't care what it takes. Jag sitter uppe till 5 if thats what it takes!

Fyfan!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag är nog. Har fortfarande inte skrivit min. Men din är väl bara en faktagrej som vanligt? kom igen nu!

2009-04-15 @ 04:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0