Kriminalteknik

Hej! Idag har jag mest suttit och gjort ingenting och pluggat lite Kriminalteknik. Jag är jätte irreterad att jag ens läser det ämnet har jag kommit på! Jag ska fan inte bli någonting som har med det eller juridik att göra! Så vad fan sitter jag och läser om fingeravtryck och kromatografi och spektrofotometri och SKIT för!? Jag vill inte göra provet imorgon! Jag vill inte läsa kursen längre! Jag vill STREJKA! Ush! Men men, you gotta do what you gotta do i guess.. Men jag kommer troligtvis gå från MVG nivå till G nivå (om ens det) imorgon på Kriminaltekniken..

Aja, vad har jag mer gjort idag?.. Kollat på meningslösa program på tv (bl.a. Made, där det var världens hetaste Made-coach :P haha) och ätit en jättegod kyckling/bulgur sallad!.. Imorgon blir det back to school iaf (jag åkte på en förkylning IGEN och har inte vart i skolan idag eller igår).. Men nu mår jag bättre. Så det blir nog cykeln till skolan imorgon! Jag känner mig så duktig efter jag har cyklat till och från skolan, och det känns bra att jag äntligen har kommit igång lite! Jag och michelle var ju ute och sprang, sen så har jag typ motionerat varje dag, förutom de här två dagarna när jag har vart förkyld! Och det känns sjukt, men jag VILL typ ut och motionera. Och det är soo unlike me! Jag har alltid varit den lata jäveln som alltid vill ligga inne och dega xD haha .. Men imorn ska det bli finfint väder också så det kommer vara härligt att cykla till skolan!

Nu MÅSTE jag plugga vidare! Fuck it.. :(

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0