Spring morning

Good Morning! Eller morning kanske det är för er, men inte för mig! Jag vaknade klockan kvart i 9 imorse! Så tvingade mamma med mig ut och sprang! Den ni! Hurtigt va!? Haha :D. Jag har haft en as skön morgon iaf! När jag kom hem så satt jag och solade med mamma på balkongen. Sen gjorde jag mig en smoothie och satt och njöt i solen! Sen har jag även vart ute och fotat lite.. :) Solen steker faktiskt! Jag har fått liite färg på armarna. Sen bättrade jag på min bränna i ansiktet lite ;) Fast min näsa är fortfarande illröd från när jag brände den i alperna. Men men, det går över :) Det är iaf skönt att ha lite färg i ansiktet!

Idag har jag typ inget planerat.. Jag ska läsa lite i en bok, som hör till min uppsats. Vi måste ha minst en bok som källa , så jag ska nog gå upp i solen igen och lägga mig och läsa. Sen ikväll blir det någon form av påskmiddag här hemma. Jag har typ inte ätit påskmat på 5 år kanske, eller mer, så jag kommer inte ens ihåg vad man äter på påsk. Påsk för mig är typ ett påskägg och träffa pappa :) Det är fine by me! Jag åker hellre någonstans och träffar min pappa (antingen till Dubai eller som nu, till Alperna) än att vara hemma och trycka i mig massa påskmat. Haha :D.. Där har vi the advantages av att ha en pappa som bor utomlands! Det är nog den enda fördelen dock..



Glad Påsk everyone! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0