summerdresses



På sommaren och våren finns det så många tillfällen att klä upp sig och använda klänningar på! Jag älskar att ha klänningar på mig, men jag har aldrig det typ :/ Vilket är lite synd eftersom det är väldigt fint! :) Men det är ju lättare på våren/sommaren eftersom man slipper ha massa andra kläder på sig.. som strumpbyxor och tjocka jackor osv. Plus att det finns fler tillfällen att ha klänningar på. Skolavslutningar, Valborg, Midsommar, Varma sommriga utekvällar, Vår/Sommarfester osv. Jag hittade några somriga fina klänningar på Nelly.se! Jag funderar på att köpa den vita! Och kanske den blå/korallfärgade också! :) Om jag hade pengar skulle jag förstås köpa alla plus massa fler ;) Men i need to get a job first! :) Haha as always. Nej men nu ska jag faktiskt börja söka! I promise !

Det blir tidigt i säng för mig ikväll. Måste ju orka med skolan imorgon! Och jag har inte orkat skriva uppsats heller.. I suck. Men jag ska lägga mig och läsa Rosa Parks-boken (som hör till uppsatsen) så hoppas jag att det går bra att skriva imorgon! :)

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Svar på din kommentar: Skitsnygg, skedar på näsan was the shit 2004 ju :P

2009-04-14 @ 07:08:54
URL: http://aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0