Sundays

Hello ! Idag har jag varit ute i solen, vart och dansat och pluggat! Jag känner att jag har hunnit med ganska mycket :).. Jag älskar söndagar, för det är alltid sånna chilldagar!  (förutom att jag oftast måste plugga på söndagar) Jag blir på "söndagshumör" helt enkelt och tar det lungt på ett sätt som man bara gör på söndagar. Okej, så lungt har jag inte tagit det, jag cyklade till dansen, dansade i en timme, cyklade hem och började plugga.. Men still.. there is something about sundays! :)
Jag har grov träningsverk lite överallt just nu (mest i rumpan xD). Men I like it, då känns det att jag har tränat iaf ! Men fyfan, jag vill att det ska gå över nu! Jag kan knappt gå normalt :P hahah.



Det har varit soligt hela dagen idag också!Finally är det vår på riktigt! Finally slipper man klä på sig tjocka lager av allting!!  Jag älskar det!! Jag längtar tills det blir shortsväder! :) (Vilket det nästan är nu..)

Nu ska jag fortsätta med mitt söndagschillande!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag har haft korta shorts och t-shirt idag, och det var typ ändå för varmt!

2009-04-27 @ 01:08:13
Postat av: Andrea

Jag har haft korta shorts och t-shirt idag, och det var typ ändå för varmt!

2009-04-27 @ 01:08:39
Postat av: Anonym

Jag har haft korta shorts och t-shirt idag, och det var typ ändå för varmt!

2009-04-27 @ 01:10:30
Postat av: Andrea

cp. det stod ju att den inte kom fram. det gjorde den ju tydligen.

2009-04-27 @ 01:12:07
Postat av: paula

Ååh ! Sounda Lovely !!

2009-04-27 @ 15:42:05
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0