Weight of my shoulders

Hey dudes! Jag är finnally finally FINALLY klar med min pain-in-the-ass-uppsats! Jag har varit hemma hela dagen idag och skrivit den :P ... Så nu är den inskickad och allt är klart. Jag har suttit med den sen klockan 9.00 imorse och så fort jag började så flöt det bara på! Det brukar ju vara så ibland.. Man behöver bara komma över den där tröskeln. När man väl kommer igång så går det oftast.. Även fast det är jävligt tidskrävande. Och jääävligt svårt att faktiskt komma igång!

Jag känner iaf att den här uppsatsen blev bättre än min Sam-uppsats (som var ganska kaos!). Men jag hade ett intressantare och bättre ämne nu också. Och så hade jag väldigt bra och mycket information.

Enough about that! Idag har jag dans för första gången since forever känns det som.. Typ onsdagen innan påsklovet! :) Det ska bli kul men jag är sjukt seg bara! Och så har jag fortfarande ont i mina ben (som jag gjorde illa när jag åkte skidor). Haha efter jag har suttit i datorstolen mer eller mindre hela dagen så kan jag bara berätta för er att jag gick helt seriöst som en tant som behöver rullator, fast inte har någon. :P haha. Pröva gå typ med böjda ben och inte sträcka på dom alls och sen ganska sakta. Så ser jag ut när jag går typ xD hahaha jag garvar som fan åt mig själv typ! Men som sagt och jag stretchar lite ett tag innan jag går så går det över :P haha men jag känner mig fortfarande som en gamling xD

Nu ska jag gå och belöna mig själv för att jag är klar med att gå och kolla på Friends och dricka massa té, eller kaffe? I don't know vi får se vad jag är sugen på när jag kommer upp ;P Eftersom det lär ju ta ett tag att gå upp för trappan med mina stackars ben. Hahaha okej nu överdrev jag xD

 
Starbucks skulle inte sitta fel nu! En Caramel Macchiato typ! Yuuum!  Ååh i miss Dubai!

♥ Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Svar: Den var inte det! Eller teet var okej men bollarna var äckliga!

2009-04-17 @ 00:02:57
Postat av: Andrea

De var typ geggiga slemmiga bollar. vet inte ens vad det var. tapioca balls heter det.

2009-04-17 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0