bara ett år till nästa gång

Igår, när jag finally kom in till slut, var också en grym dag på festivalen! Orkar inte gå in på detaljer men det slutade med att jag och Madde kom hem vid 5-6 tiden efter en långpromenad hem. Såg massa artister, dansade loss i tältet, åt festival-mat, drack red stripe osv. I love it!

Nu är jag väldigt sliten! Mina ben gör ont igen ( ni vet, swineflu verken..) Men jag har hört att det kan sitta kvar i kroppen ett tag tills man är helt frisk så det är nog ingen fara. 
Vi vaknade typ klockan 2 idag. Gick upp, åt tacos till frukost och sen har vi bara segat hela dagen. Och det ska jag fortsätta med ! Nu ska jag göra en nachotallrik och dö i soffan.. Haha. Det blir movienight! :)


Have a nice night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0