falling stars

Hello. Jag har precis vart på en lång kvällspromenad med sis, runt halva sunnersta. As mysigt! Jag älskar att gå på promenader på kvällarna! Självklart fick vovven också följa med :) Han gick till och med löst lite! (som ALDRIG skulle gå om det var folk och bilar ute! Men han har lärt sig lyssna bättre iaf! ).. Vi gick och pratade massa och det var ett perfekt avslut på mitt sommarlov! Yup, tomorrow's my first day of school! Spännande....?

När vi kom hem så la vi oss på gräsmattan ett tag i hopp om att se lite stjärnfall. Det var inte ett moln på himmlen och man såg alla stjärnor jätteklart! Det blev tyvär inga stjärnfall men jag älskar att ligga och kolla på stjärnorna ändå! Det är så jävla vackert och man blir typ på bra humör tycker jag! :) As mysigt !!


Shooting20star.jpg image by 1Ladybird

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova !
Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0