första dagen i 3an avklarad

Hello! Idag började jag 3an, och det känns faktiskt helt okej! Jag började 13.20 och hade bara 2 lektioner. Religionskunskap A och Engelska C. Egentligen skulle jag inte ha engelska C nu men det löser sig. :) Michelle går i samma engelska C grupp, så då vill jag ju stanna :D. Imorse åkte jag ner till stan vid 10 och träffade Jennyfer och Nishat. Vi köpte anteckningsblock till mig, och iskaffe och sen gick vi och satte oss i solen på bryggan! Härlig start på dagen :) Sen bar det av till skolan. Det har börjar så SJUKT mycket tjejer på Fyris nu (eftersom att dom har flyttat alla frisör och stylist linjer från linné m.m.) och i can't say that i like it.. Plus att det typ är ööverbefolkat ! Det är AS mycket människor överallt, och man undrar verkligen vart alla gamla fyrismänniskor har tagit vägen för det känns som det typ mest är nya människor som man aldrig sett förut!.. Aja, men det blir nog bra! Jag har ju världens skönaste schema just nu, så jag ska inte klaga! :D Imorgon börjar jag 13.10, och så har jag bara 2 lektioner. Så det blir en skön dag imorn med! :) Sovmorgoon


Det är öppet hus på DC i veckan, och jag ska försöka dansa så mycket jag hinner!! Det blir tyvär ingen dans för mig den här terminen, för jag känner att jag har så mycket att göra, Plus att jag måste skaffa mig ett jobb, så då blir det ännu mer. Men om jag saknar den för mycket (som jag troligtvis kommer) så ska jag definitivt fortsätta med dansen i vår. Vi kan se det som en paus bara! :) Cause we all know it's what i love to do! Men ibland måste man prioritera bort vissa saker mot viktigare saker, hur tråkigt det än är... Men självklart ska jag dansa på öppet hus ändå! 50 spänn fö hela veckan och man får gå på hur många kurser man vill! Vääärt !

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0