gettoknowmebetter

10 FAVORITER
färg: rosa! (dock inte på kläder!)
mat: sallad i alla former ♥
band: för tillfället, slightly stoopid
film: vet inte.. the notebook ligger högt upp iaf! sen massa dansfilmer!
bok: twilight serien som jag inte kunnat slita mig ifrån hela sommaren.. älskar lite "onaturliga" böcker..
sport: dans! (om det nu ses som en sport)
årstid: sommar!!
veckodag: fredag eller lördag!
glassmak: allt med vanilj och kola är alltid gott!
tid på dygnet: beror på vad man har för sig, men morgonen är alltid mysig. fast kvällarna brukar oftast slå mornarna!
- 8 FÖR TILLFÄLLET:
humör: pretty bored..
smak: lite chokladig av min glass som jag åt för en stund sen :)
kläder: oversized tee och mjukisshorts
bakgrund: utsikt från hotellet i aiya napa
nagellack: genomskinligt (mina naglar måste vila! dom har blivit gula från alla olika nagellacksfärger)
tid: 13.54
omgivning: mitt stökiga rum
irritationsobjekt: Andrea som har aggroutbrott för tillfället..
- 5 HAR DU NÅGONSIN?
dejtat någon av dina bästa vänner: nej..?
brutit mot lagen: ja.. haha. gått mot rött har vell alla ;)
blivit arresterad: nej.
badat naken: oh ja !
varit med på TV: japp.
kysst någon du inte känner: ehm.. ja.
- 3 PERSONER
du kan berätta allt för: Andrea
du tycker om: Ja jag tycker vell om alla i min omgivning. Annars skulle de inte vara i min omgivning!! Man ska inte slösa tid på personer som man inte tycker om!
du inte gillar: jag låter bli att nämna namn..
- 2 VAL
kaffe eller te: både och?
vår eller höst: Vår!

listan snodd från ellen

jag nyser och jag har ont i halsen och påsar under ögonen. det här ser inte bra ut. det får bli kamomill te, honung och sängen! jag SKA vara pigg ikväll!


eller kanske blir det favoriten, chai té..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

vadå ANDREA har aggroutbrott.pfft.

2009-08-05 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0