jävlaskit

Jag sov jättedåligt i natt. Kändes som att jag inte sov någonting.. Jag kanske somnade vid halv 5 och vaknade igen klockan 6. Sen klockan 8 och kunde inte somna om. Sen slumrade jag till lite och vaknade igen 9.30 och då kunde jag verkligen inte somna så då gav jag upp. Så med mega ont i huvudet och ont i halsen gick jag upp och drack en massa té och åt frukost. Fy fan vad jag hatar sånna nätter. När man är trött men man Kan bara inte somna!! Så nu mår jag piss och det känns som att jag är sjuk igen..(som vanligt typ). Ush!

Sen tänkte jag precis gå ut med vovven också och så börjar det regna! Inte nog med det, det börja åska också. Och min hund är livrädd för åska, han sitter och skakar och gnäller i tvättstugan just nu (där låter det vell minst eller nått eftersom det inte finns nått fönster).. Så han skulle nog vägra att gå ut just nu ändå.. Typiskt. Jag känner verkligen att det inte är min dag idag!

Men idag ska jag i alla fall göra lite nytta! Jag ska städa min garderob!!!! :O ! Ni som känner mig vet att jag har typ världens stökigaste garderob. Jag kanske rensar ut lite också, eftersom att den är så överfull (det ligger alltid kläder precis under för att det alltid ramlar ut en massa).. Haha mamma kommer jubla när hon kommer hem, hon tjatar på mig typ varje dag att jag ska rensa/städa min garderob..
Om hon fixar en walk in closet till mig så kanske jag håller bättre ordning ;) Haha.. Man kan ju alltid drömma!

Klicka för att stänga bilden

I Love!!!

Haha wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0