MJ Tribute i Uppsala

Här är Michael Jackson hyllningen (på hans födelsedag) som Uppsala Dans Center hade anordnat igår!

 (Det krånglar med att ladda upp videon, så kolla här istället! -> http://www.youtube.com/watch?v=mbcXYPimZuw)

Crew 018 (my crew ;D) inledde det hela och sen rullade allting bara på. Dom gjorde även en till dans (dansen i slutet på videon) som jag inte kunde vara med på för att jag missat träningar osv. på grund av att jag vart sjuk m.m. Men jag kunde ändå lite av den för att den liknar våran gamla Hype dans rätt mycket.. Men men, tråkigt! :(.
Det är jag på videon längst till vänster (som ser lite lost ut) med vit t-shirt och utsläppt hår. Jag tycker den som filmade filmade jätte dåligt! Han borde ha filmat längre ifrån, då hade det sett mycket coolare ut!
Men se på videon och enjoy! :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0