my exciting life goes on...

..NOT , as borat would say. Hahah, jag har fastnat på Borat igen! Men jag måste ju fan se den nya, brüno! Men jag tycker inte att den verkar lika rolig alls!! Iaf inte liika rolig som Borat ! xD

Idag var det en lugn dag på jordgubbsfronten. Jag satt typ och läste hela dagen. Twilight ! 4e boken nu. Jag har typ inte läst nånting på 100 år, för jag har gjort så mycket annat, så jag har typ "glömt bort" det och inte alls tyckt att det har vart lika roligt längre, för jag tycker att första delen av fjärde boken var lite händelselös. Eller inte händelselös, men lite halv boring. Men nu har jag kommit in i den (efter halva boken!) så nu är det kul igen ! :D




Åh, när jag såg den här bilden så fick jag väärldens lust att skaffa mig en liten Puppy! ♥
SO ADOREABLE! Men det får nog vänta tills jag vet att jag kommer vara bosatt i samma land i typ 14 år (eller hur länge dom nu lever) Men i WANT! .. Jag får vell nöja mig med min gamla gubbe till hund för tillfället. 63 hundår blir han i år! Haha han är en liten farfar han ;P..
Känner att jag inte alls är på blogghumör.. så why bother? ..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0