Sore throat

Jag vaknade vid ett idag av att Malin kom in i mitt rum. (jag hade ju lovat henne massa kläder, eftersom jag rensade ur garderoben igår).. Jag hade verkligen sovit läänge. Jag antar att min kropp behövde det! Men inte mår jag bättre för det :( .. Min hals är helt svullen och det gör ont som f*n när jag sväljer! Så det blir vell en "ta det lungt"-dag idag med. Fyfan vad trååkigt ! Jag vill gå ut idag! Det är onsdag, jag vill ut och gööra nått !! Aja.. så går det när man åker till aiya napa och får svininfluensan.. eller nått :P ..

Jag som hade planer på att ligga och sola idag, blev lite dissapointed när det är så mycket moln. Visst, men blir brun ändå, men det känns inte lika värt att ligga och sola då.. Då börjar man ju bara frysa :P ..

Äh, nu ska jag sluta klaga och gå upp och göra té till mig själv och hoppas på att det lindrar mitt halsont ! :)


Bild från URF, snodd från Facebook.
Malin, Jag och Madde!
(här ser ni att mitt hår är lite föör blondt just nu! Jag har typ alltid varit emot den här färgen, typ nästan platina blond! I look like a freakin bimbo! Men jag skyller på min Mamma hehe (som slingar mitt hår) och framförallt på Solen! För jag lovar, såhär ljust skulle jag aldrig färga det medvetet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0