SYTYC Dance dance dance...



Jag blev överlycklig nyss när jag såg att det var so you think you can dance ikväll!! :D Haha. Om jag är hemma så ska jag Lätt kolla på det! Jag är jävligt sugen på att åka och träffa några kompisar, som ska ut ikväll.. Men i know i shouldn't åka och festa.. för mitt eget bästa! Efter reggae festivalen var jag helt död, och det har resulterat i att jag blivit sjuk igen.. Så maybe jag borde chilla med partandet ett tag. Men det är Tråkigt!!! Jag HATAR att min kropp är så svag! Men just det, jag skulle ju sluta klaga så mycket ! Jag får börja se på saker mer positivt: WOHO DET ÄR SO YOU THINK YOU CAN DANCE IKVÄLL, KAN DET BLI BÄTTRE! YES JAG SKA SITTA BÄNKAD FRAMFÖR TVN, WOOH I LOVE MY LIIIIIFE ! (better ? :p haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0