A very Merry Christmas

En julafton med familj, släkt, julgodis, juklappar, kalle anka, julmiddag, myspromenad, pulkaåkande, sånger, spel och lekar och mycket love & laughter! Plus att det var en riktigt Vit jul!! Min Jul har vart väldigt bra! One of the best! Kussarna kom hit vid Kalle Anka igår och sov över tills idag. Att släkten är samlad och umgås på julen är nog det bästa!


(När man laddar upp det så försämras bildkvalitén som vanligt.. sorry)

Det blir ingen utgång för mig i kväll, som för typ resten av Sveriges ungdomar. Jag mår fortfarande inte bra.. Vaknade imorse helt täppt i näsan och ont i halsen, och det sista jag vill är att göra det värre genom att gå ut och härja :P haha. Så jag och sis ska gå på Avatar ikväll istället! Gud vad jag ser fram emot den filmen!!!

God Jul på er ! (Glömde ju lixom er igår) Och hoppas att ni också hade en bra Julafton!! 
♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0