Sunday

Har inte uppdaterat nått för att jag inte haft nått att uppdatera om. Nothing is new. Jag är fortfarande förkyld och it sucks big time! Men vad fan ska jag göra? Jag har gjort allt som går att göra! Jag har ätit "förkylningshämmande" naturläkemedel hela veckan. Jag har badat i te och soppa. Jag har ätit alla sorts halstabletter, allt från bafucin till vicks till fishermans friend. Ja, jag har gjort ALLT! Jag har inte lika ont i halsen längre, vilket är bra, men jag känner dock att förkylningen har kommit lite mer. Ni vet när man känner att man behöver nysa hela tiden. Och snyta sig och allt vad det är. Jävla skit! Men jag ska inte låta den här skiten stoppa mig..


Always gets me in a better mood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0