Lista från Michelle

Sorryy.. I was really bored!

Hur gammal är du om fem år?
23
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ingen, vaknade för en timme sen..
Hur lång är du?
170
Vilken är den senaste filmen du sett?
The Holiday med Michelle och Nishat..
Vem ringde du senast?
Michelle
Vem ringde dig senast?
Michelle
Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Kan jag ringa haha" - Från Michelle xD
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa!!! Brukar smsa med folk, tills jag får nog och ringer upp dom istället!
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.
När såg du senast din mamma?
Igårkväll..
Vilken ögonfärg har du?
Bra fråga .. Någon form av grön-blå-gul-grå.. haha
När vaknade du i dag?
Första gången vid 9 av att jag hade allt smink och alla kläder på mig fortfarande (euw!) Haha. Så då gick jag upp och tvättade av mig allt, borstade tänderna och sen gick jag och la mig igen och sov till ungefär en timme sen.
Vilken är din favoritjulsång?
The Christmas Song & Have yourself a merry little christmas - Både två i Christina Aguilera version.
Vilken är din favoritplats?
I don't know.. En solig dag vid en fin strand är aldrig fel !!
Vilken plats föredrar du minst?
Public toilets !
Var tror du att du befinner dig om tio år?
Bor i något varmare land med en hot husband! :)
Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret.
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Michelle! "Heeeeej duuuuuu!" xD (lite internt)
Hur stor är din säng?
120 säng tror jag.
Hur många kuddar har du i sängen?
3
Hur många landskap har du bott i?
Uppland och Södermaland.
Vilka städer har du bott i?
Uppsala, Stockholm, Dubai.
Är du social?
Ja oftast..
Vilken är din favoritglass?
Min egen mix från Cold stone creamery!!
Vilken är din favoritefterrätt?
Allt från kakor till frukt, beror på tillfället!!
Tycker du om kinamat?
Nej not really. Förstår inte riktigt varför alla obsessar över kina buffé.. Det är Äckligt!
Tycker du om kaffe?
Japp
Vad dricker du till frukost?
Kaffe eller Te, Eller kaffe och te (Kaffe för att piggna till, te om jag har ont i halsen eller nått), plus vatten.
Sover du på någon särskild sida?
Nej, inte vad jag vet.
Kan du spela poker?
Kan och kan, jag låtsas att jag kan för att vara cool, sen förlorar jag alltid xD
Tycker du om att mysa/kela?
Jaa det är myysigt :)
Är du en beroendemänniska?
Nej not really. Är inte beroende av nått vad jag vet.
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej..
Vill du ha barn?
Ja, someday :)
Kan du några andra språk än svenska?
Ja, engelska, danska. Sen lite smått andra språk också, ex franska och spanska.
Har du någonsin åkt ambulans?
Nej. Let's hope att jag slipper det.
Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!!!!!
Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och SKOR ! Och resor ifs, men jag brukar inte ha råd med dem ;P
Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Favorit program som går på TV överhuvudtaget? Då skulle jag kunna sitta och rabbla program efter program.. Men favoritprogram som jag faktiskt kollar på på TVn och inte på datorn så är det tyå So you think you can dance.
Kan du rulla med tungan?
Ja.
Vem är den roligaste människan du känner?
I don't know, jag känner många roliga!
Vad har du för ringsignal?
Wait a minute - Pussycatdolls. Vet inte varför riktigt...
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett rött nagellack
Vad har du under sängen?
Hemlisar såklart!
Kan du byta olja på bilen?
Nej..
Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Okej om jag hade körkort ens..
Vilken var den senaste boken du läste?
Jorden runt på 80 dagar tror jag..
Läser du dagstidningen?
Ibland..
Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope.
Dansar du i bilen?
Alltid!
Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Ingen aning, lyssnar inte på radio..
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Jag satt och kluddrade ner massa fyrkantsmönster på ett papper medans jag pratade med Michelle.
När var du i kyrkan senast?
Igår på julavslutningen!
Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Karin!
Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Över en natt endast.
Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mamma, när hon köpte halstabletter åt mig. Då blev jag glaaad :D
Vad lyssnar du på just nu?
Christina Aguilera ;P haha ovanligt..
Har du varit med i tidningen?
Yes.
Vad är det konstigaste du ätit?
En snigel. Levande och allt. haha don't ask.
Vad är det för färg på din tandborste?
Piink!
Hur imponerar man på dig?
I don't know.. by being interesting!
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Tror inte jag brukar ringa någon då..
Är du fåfäng?

To be honest; Ja ganska..
Ångrar du någonting du gjort?
Säkert men inget jag kommer ihåg, så det var säkert inget viktigt.
Vilket är ditt drömjobb?
Doing something I love !
Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Ja RESA till coola ställen! (Mer än vad jag gjort)
Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Hund. Katt. Undulat. Papegoja. Kakaduva. Sköldpadda. Kyckling/höna. Marsvin. Hamster. Fiskar. Kaniner. Tror det var allt. (Vi köpte typ ett djur i veckan i Dubai haha.. not really men nästan)
Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Att jag brukar rapa ganska ofta hahah. Fressshh i know..(Tror jag har problem med min magmyning..)
Att min favoritmat är sallad i olika former!
Att jag förhoppningsvis (om allting går som planerat) flyttar utomlands nästa höst.
Svär du ofta?
Nej inte så jätteofta, men ibland..
Sverige när det är som bäst?
En varm solig sommardag!
Kan du åka slalom?
Japp :D
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Min.. hals (uteslutningsmetoden)
Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina lår!
Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Marylin Monroe och the Beatles (haha, klart det finns folk som gjort bra intressanta saker, men inte vad jag kommer på)
Saknar du något?
Att ha peppermint tea hemma!!
Vad är det knasigaste du gjort?
Jag gör mycket knasigt jag så det är lite svårt att komma på en sak bara :P
Vem är din förebild?
Gissa en gång ;)
Vad ska du göra nu?
Bajsa på mig vad annars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0