Fitforfight

Var på stan i typ 3 timmar, sen orkade jag inte mer. Jag har fått nån skum smärta i mina knän.. Kände det igår med när jag var ute och gick.. Wierd..
Jag gjorde iaf det jag behövde på stan; lämnade in mina boots för klackning.. tänkte ha dom på nyår och jag kan ju inte går runt med förstörda klackar. Ush det är det värsta jag vet, när dom behöver klackas om och dom låter sådär typ "trashigt" som jag brukar kalla det. Haha, det låter typ som man går runt med ihåliga plast skor eller nått. Sen köpte strumpbyxor till nyår, och köpte Mineral Veil från i.d. och lösögonfransar :). Känner nu att jag är fit for fight inför nyår, sen skulle det ju hjälpa om man hade lite klara planer också..haha.. Men det löser sig :)



Hittade en massa fina armband på indiska. Och även lite annat fint på rean, men jag kom på att i don't really have money to spend. Det lilla som jag har kvar denna månad behöver jag till nyårsafton! Och sen nästa månads pengar lär jag ju spara till jag åker till dubai i februari. För då måste jag ha pengar att shoppa LOSS som vanligt ;)
Åh jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0