Fullt upp!

Hej! I know, jag har vart tråkig på sistone, men mina dagar nuförtiden består av en massa annat! Skolan. Lucia. Plugg. Being there for a friend, som har det svårt, when she needs me. Och en MASSA dans! Jag har träningar nästan varje dag denna vecka, och det är allt från kläder till finslipningar på koreografierna till jobbschema till föreställningen som ska fixas!(Min dansgrupp jobbar bakom kulisserna på föreställningen). Och det sistnämnda är det jag som måste fixa. Så ja, som sagt, jag har lite annat för mig! Så att lägga ner my heart in my blog right now står inte riktigt på schemat. Men i'll check in whenever I have time! :)
Sen har jag även blivit beroende av Melrose Place! It's really good och man fastnar direkt! Igår när jag egentligen borde ha sovit så satt jag där och kollade. Ett avsnitt till bara.. Okej bara ett till nu. Haha you know how it is!

Imorgon har jag religionprov på Buddhismen och borde verkligen get off my ass och ta fram böckerna. Men just nu Orkar jag inte! Får hårdplugga hela dagen imorgon istället. :) Efter skolan har jag dans från typ när jag slutar till klockan 19.00. Sen är det en massa mer plugg som behöver göras. Fan, det är mycket nu sista veckorna!

Det jag inte gillar är dock att det har blivit jävla skit slask väder igen. När det är vinter så kan det lika gärna vara vinter! Jag hatar när det bara är plusgrader och regn! Det är lixom för varmt för att ha dunjackan, men den är ändå den enda jag använder för att det tål regn bäst och har en luva. Så jag får gå runt och svettas istället. Greeat.. Vad hände med den fina frosten som kom för någon vecka sen?? That reminds me! I have pics som ni kan få se.. later!
Hehe. Jävla vad massa tråkigt babbel det blev... Men som sagt, i'll post some pics later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0