HELG!

Hello. Har haft 0% blogglust senaste dagarna. Hoppas det inte gjorde för mycket. hehe. Igår var det friiday! :D Hade en as mysig kväll! Efter skolan så hade jag tid hos min sångpedagog klockan kvart över sex. Var där och sjöng i en halvtimme, som gick bra, och var as roligt som vanligt!
Sen gick jag, Selma och Johanna och åt Jalla-sallad (okej, Johanna åt kebabtallrik. Shocker ;P) Efter maten åkte vi och handlade och sen hem till Paulina för lite tjejkväll/julbak. Vi var 6 tjejer, och vi hade det as mysigt! Lyssnade på en massa julmusik (I was the DJ ;D), gjorde knäck och bakade lussebullar. Sen satt vi och tryckte i oss massa lussebullar och drack julmust och satt och pratade massa skit till typ halv 3. Väärt! Även fast vi var partysugna på vägen dit (PARTYBILEN!) så blev det ändå en lyckad kväll utan party ;)
Bilder kanske kommer, jag vet att Paulina tog lite kort, så om hon vill vara snäll och skicka dom? ;)

Kvällens planer är ännu inte klara. Sitter och väntar på Madde just nu.. och sen kanske det blir utgång. We will see. Michelle och dom kanske hade fixat gratis inträde så det tackar man inte nej till..?

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0