Isvindar!

Hello! Idag var jag bara i skolan en liten stund.. Jag hade bara ett "möte", kan vi kalla det.. Vilket gick bra :). Jag var även och sökte jobb imorse.. SÅ NU HÅLLER VI TUMMARNA!!! För jag är riktigt TRÖTT på att inte ha ett jobb!! Jag börjar (heh "börjar") känna att det är omöjligt att leva på studiebidraget när man är 18 år!! Man SKA ha ett jobb by now!! Så får jag inte det här så är det typ det ända jag ska göra på jullovet: SÖKA JOBB!! Men hopefully så får jag detta!!!

Jag måste ägna hela min kväll åt att skriva en engelska c uppgift som ska in imorgon! Problemet är bara att jag inte riktigt vet exakt vad uppgiften är.. Bravo! Men det ska jag allt ta reda på! :)


(Bild från förra året)
Idag var det riktigt jävla kallt ute! Det blåste iskalla vindar och det var säkert många minusgrader! Skulle försöka skriva ett sms när jag var påväg till bussen; min hand typ frös fast i mobilen. ;P Inte riktigt men nästan!!

Nu ska jag äta middag! Är as hungrig! Har bara ätit frukost idag!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Fin bild!

2009-12-18 @ 08:45:31
Postat av: Paula

Merci :D !

2009-12-18 @ 16:05:39
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0