Lista

He he. Vet att det är tråkigt att läsa, men live with it :P..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"För det första måste karaktärerna vara" - Ur den levande litteraturen, min Svenska bok :P
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min älskade kamera.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Jag satt och pratade med mamma och mobbade henne över att hon kollade på Bonde söker fru!- Who does that?
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23:49? .. Nej 23:47, fan vad grym jag är!
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tangentbordet ;)
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var påväg från bussen hem till moi.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Min mail..
8. Vad har du på dig?
Svarta och röda spets underkläder och inget mer... HAHA kidding (men det är ju typ så dom vill att man ska svara xD) Jag har en stor långarmad svart tröja i XXL och raggsockor på mig! Nothing sexy about it, sorry.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Vet inte.. Men här om dagen drömde jag att jag snodde mammas bil och skulle pröva köra den, och av någon anledning så satt jag på passargerarsidan och körde. Vilket inte gick så bra som ni nog förstår. Jag krashade den och den började brinna .. Haha betyder detta att jag inte borde ta körkort? :P
10. När skrattade du senast?
När jag och mamma och Andrea stod i köket och nån (jag?) sa något roligt..
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En stor Marylin Monroe tavla, lite foton och en kalender.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
JA! Idag såg jag någon som drack ÖL när dom körde BIL!? På Förmiddagen i might add! What's wrong with ppl?
13. Vilken var den senaste film du såg?
Nån julfilm som jag somnade till :P.. Kommer inte ihåg vilken..
14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En lägenhet, skor, kläder, resor och sen bara leva gott ;)
15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är typ motsatsen till en samhällsvetare och har ingen aning om varför jag går juridik och kriminalteknik egentligen. Jag är en estet att heart; Gillar att sjunga, dansa, spela teater, rita, fota och allt sånt där flummigt.
16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Göra så att man kunde flyga! ;)
17. Tycker du om att dansa?
Love it! Men det vet ni redan..
18. George Bush?
Är en person som de flesta hatar, men ska jag vara ärlig så har jag inte så jätte stor koll på honom. Vet mest att han är dum i huvudet..
19-20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Inte en aning.. Inget vanligt namn som Anna eller Erik utan probably något coolt och ovanligt!
21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Någonting jag nånsin kommer överväga? Det är något jag SKA göra i framtiden!!
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag tror inte på sånt ..

Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0